תאילנד – טונסאי גן העדן לתיירים

בעיר קראבי צריך להגיע אל רצועת החוף אאוננג ומשם לקחת סירה אשר משמשת כמונית של ממש רק במים, לאחר כמה צוקים מגיעים עוד מרחוק ניתן להבין שזה מקום מיוחד באמת. הגענו לחוף שנקרא טונסאי ולקחנו חדר אשר אפשר לומר כמו סוו’יטה באמצע הג’ונגל. אין ספק שטיול כזה משפיע יותר מאשר יכול להשפיע טיפול בחרדה עבור אלה שעובדים קשה ויש להם מצבים כאלה. לכל אותם אנשים שחושבים שהם באים לשבת על האדמה ולקבל אוכל מקולקל הינה לכם שבירת מיתוס אמיתי התאילנדים אפילו באיים לפעמים יותר מתקדמים מאיתנו הכל עניין של כמה אתה משלם. לחדר לקח אותנו נהג על “טוק טוק” אשר כמעט ולא ידע מילה באנגלית אך זה בסדר הוא לא היה צריך להסביר יותר מדיי.

בחדר הייתה טלוויזיה ובא סרטים לצפייה ישירה בנוסף המקלחת הייתה מאובזרת ויפה מאוד עם מקלחונים מרהיבים, להפתעתנו חיכתה לנו אפילו מכונת קפה. עליי לציין כי אפילו בחדרים של 5 כוכבים אין חלק מדברים אלו אותם ציינתי. יצאנו לטיול רגלי ממש בג’ונגל ופגשנו קופים בדרך ואף לטעת כח אחד אשר ממש גרמה לי דום לב אך כמובן נרגעתי כאשר נעלמה. באותם רגעים נזכרת מטיול של שעשתי לפני זמן בכמה ארצות של דרום אמריקה וגם שם נבהלתי גם צורה כזאת בגלל נחש שאופיע בדרך שלנו. בכל מקרה טיול לסרי לנקה לא דומה לטיול כזה למרות שיש תיירים שחושבים שזה כמעט אותו דבר.

ישבנו בבר נחמד וקטן וביקשנו בננה שייק אך התאילנדי הנחמד החל לצחוק ואמר לנו שבשעות אלו אין חשמל, נכון אנחנו באמצע הג’ונגל נזכרנו לפתע, הכל עובד על גנראטורים שאותם צריך להטעין מעת לעת אז שתינו לנו כוס תה וסיפרנו קצת בדיחות באנגלית והמשכנו חזרה אל חדרנו המרהיב וראינו  בטלוויזיה סרטים לילדים.