תאילנד – קראבי המדהימה

לאחר כעט 12 שעות טיסה נחתנו סוף כל סוף בשדה התעופה בבנקוק עם כאבי ראש נוראיים מטיסה ארוכה. לאחר המתנה של 4 שעות עלי ועל טיסה נוספת לעיר הנקראת קראבי אשר מאוחר יותר התגלתה כגן עדן של ממש. חלק גדול של פסיכולוגים ימליצו מקומות אלה עבור אלה שצריכים להירגע. עם הנחיתה בקראבי כבר בשדה התעופה הזמנו מלון דרך סוכן נסיעות אשר ישב בבוטקה קטן, היות וזאת הייתה הפעם הראשונה שלי בתאילנד קצת חששתי אך בעלי אשר ביקר שם בפעם השנייה הרגיעה אותי ואמר שכך העניינים מתנהלים.

סוכן הנסיעות נתן לנו מין שוברים שכאלו ושלח אותנו אל נהג מונית אשר ייקח אותנו אל המלון שבתמונות נראה מרהיב ובמחיר דיי מצחיק. התחלנו לנסוע ובמהירות שיא אפשר לומר שהתאילנדים אוהבים סרי לנקה לנסוע במהירות שיא מה שדיי גרם לי להרגיש כאילו אני חוטפת התקף לב קל. כמובן ברגע ילדים שנשארו בבית. שהגענו למלון הבנתי כי אכן הגענו לגן עדן וליבי החל לפעום באופן סדיר שוב.
המלון היה יפיפה, הקבלה הייתה מחוץ למבנה עם המון נרות וריח קטורת, פסלים מרהיבים בדמוי בודהה וזרמי מים מרגיעים. בחדר היה הכל אפילו מקרר וטלוויזיה ובחדר אף חיכתה לנו מתנה מקורית והיא ברכה של ברוכים הבאים עם נרות ריחניים. ירדנו לאכול במסעדה של המקום ובא שלל מאכלי עולם ושוב במחירים מצחיקים. בלינו את הימים בבריכה ובטיולים בעיר הקסומה אפילו לא הרגשנו לרגע צורך לצאת ולנסוע לאיים כמו רבים. קראבי היא מקום מרהיב בהחלט, עירוני אך כפרי וחמים כאחד.

תגובה אחת על תאילנד – קראבי המדהימה

כתיבת תגובה