מלדיבים – האי מיוחד

מלדיבים נמצאים בין 5 מקומות הראשונים בעולם כיעד תיירותי מועדף כדי לראות מקרוב דולפינים ולביתנים. בדרך כלל הרבה תיירים משלבים טיול למלדיבים עם סרי לנקה. גן עדן טרופי עם נופים אקזוטיים מרהיבים, חולי זהב וים בצבע טורקיז,נקי מזיום של המפעלים, מלדיביים הם יעד מושלם לבילוי חופשה מושלמת, מנטרל את כול הלחץ שהצטבר אחרי שנה של עבודה מאומצת. הנוף המיחד הוא תרופה טובה נגד דיכאון וכדאי לשבת לפחות שבוע באי זה.
אי מלדיבים, 1192 במספר ורק 250 מתוכם מיושבים, נמצאים באוקיאנוס ההודי, דרום-מערב להודו. נראה שהסרט  טיפול זוגי צולם כאן.

מי שעייף מהשגרה יום-יומית, מהערים רועשות  ועמוסות, עם זיום אוויר ופקקים, מי שרוצה לברוח כמה שיותר רחוק מציוויליזציה של הטכנולוגיה מתקדמת, למקום נפלא, נקי, עם טבע שעדיין לא נפגע בגלל התחממות כדור הארץ או מתוכניות פיתוח, יבחר את מלדיבים. התקופה הכי טובה לנסיעה, תקופה יבשה ללא גשמים, מתחילה מדצמבר, עד אפריל.

הטמפרטורות עולות רק מידי פעם מעל 30 מעלות אך זה לא מפריע, בגלל בריזה  קרירה ונעימה מכיוון האוקיאנוס. אי המלדיבים מציעים אטרקציות מכול סוג, מלונות ברמה גבוה ותשתית תיירותי מתקדם, ללא פגיע בטבע. טיול לסרי לנקה כמאת כול מלון מארגן שייט באוקיאנוס, התיירים יכולים לראות מקרוב דולפינים והסגנון חיים שלהם, ועם קצת מזל אפילו את הלויתן הכחול, שנחשב הגדול בעולם. מלדיבים מציעים אפשרויות בילוי ללא סוף, ספורט אתגרי כמו  SURFING, JETSKI ,SNORKELING וכו’ והכי חשוב, שקט ושלווה. אחרי שנת עבודה קשה מותר לא לעשות כלום ורק לשכב בצל של דקל, להרגיש בריזה נעימה ומדי פעם לשחות במים טורכיז.

כתיבת תגובה